maandag 20 januari 2014

Mijn eerste tricot experience

Andere bloggers laten het er zo makkelijk uitzien, het in elkaar zetten van een t-shirt. Dan wil ik het ook wel eens proberen. Dus er werd wat vrolijke tricot besteld en een leuk patroon uit de Ottobre 4/2013 uitgezocht.



En ... het valt inderdaad mee. En als je ervaring hebt, heb je denk ik ook heel snel een t-shirt in elkaar genaaid. Erg leuk en belonend om te doen! De bias om hals en mouwen van boorstof was nog het lastigst. Op de blog van Mamasha kwam ik al een andere wijze voor hals- en mouwboordjes tegen die er wat makkelijker uitziet. Dat ga ik de volgende keer proberen.

Zoonlief2 was er in ieder erg blij mee en trok hem meteen aan. Zoonlief1 wil nu ook graag een t-shirt. En ik... ik wil meer tricot, meer uitproberen en hier super handig in worden. Wat is dit leuk om te maken en erg leuk om je kind met jouw maaksel rond te zien lopen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten